(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب چکیده :.. 1 فصل اول کلیات تحقیق.. 2 1-1)مقدمه:.. 3 2-1)بیان مسأله پژوهش.. 3 3-1) اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش.. 5 4-1) چارچوب نظری تحقیق:.. 6 5-1) اهداف پژوهش.. 7 6-1) مدل مفهومی تحقیق:.. 8 7-1) متغیرهای پژوهش.. 8 8-1) سوالات پژوهش.. 8 1-8-1) سوال.. 8 9-1) فرضیه های پژوهش.. 9 1-9-1) فرضیه اصلی : 9 1-9-1) فرضیه های فرعی : 9 10-1) قلمرو پژوهش.. 9 11-1) روش پژوهش.. 9 12-1) گردآوری اطلاعات پژوهش.. 9 13-1) جامعه آماری و حجم نمونه.. 10 14-1) کاربران پژوهش.. 10 15-1) واژگان و اصطلاحات کلیدی.. 10 فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق.. 13 بخش اول مدیریت دانش.. 13 1-1-2)تعاریف مدیریت دانش.. 14 2-1-2) روند مدیریت دانش:.. 14 3-1-2) ویژگی های مدیریت دانش:.. 15 4-1-2) اصول مدیریت دانش:.. 15 5-1-2) نظریه های مدیریت دانش:.. 16 6-1-2) دلایل اهمیت به كارگیری مدیریت دانش:.. 16 7-1-2) اهداف مدیریت دانش:.. 17 8-1-2) گامهای مدیریت دانش:.. 17 9-1-2) عوامل کلیدی موفقیت دانش:.. 18 10-1-2) مدل های پیاده سازی مدیریت دانش.. 20 1-10-1-2) مدل هیکس.. 20 2-10-1-2) مدل مك الروی.. 21 3-10-1-2) مدل بك من.. 21 4-10-1-2) مدل 7C. 22 5-10-1-2) مدل نوناكا و تاكوچی.. 23 2-1-10-6) مدل پایه های ساختمان دانش.. 26 بخش دوم سرمایه فکری.. 29 2-2) سرمایه فكری:.. 30 1-2-2) اجزای سرمایه فکری:.. 30 1-1-2-2) سرمایه انسانی:.. 30 2-1-2-2) سرمایه ساختاری:.. 31 3-1-2-2) سرمایه رابطه ای:.. 31 2-2-2) فرایند مدیریت سرمایه فکری:.. 32 3-2-2) تاریخچه سرمایه فکری:.. 33 4-2-2) مدیریت دانش و سرمایه فکری:.. 35 5-2-2) نظریه های مربوط به سرمایه فكری:.. 35 6-2-2) مدل ها والگوهای سرمایه فكری:.. 36 1-6-2-2) ادوینسون و مالونه ( 1997).. 37 2-6-2-2) سویبی (1997).. 37 3-6-2-2) استوارت (1997).. 38 4-6-2-2) پتی ( 2000).. 38 5-6-2-2) چن و همكارانش (2004).. 38 7-2-2) اندازه گیری سرمایه فكری: 39 8-2-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فكری :.. 40 9-2-2) منافع و مزایای اندازه گیری سرمایه فكری :.. 40 10-2-2) پیچیدگی اندازه گیری سرمایه فكری از نظر روس( 1997):.. 41 11-2-2) طبقه بندی روشهای اندازه گیری سرمایه فکری:.. 41 1-11-2-2) طبقه اول: روش های سرمایه فکری مستقیم.. 41 1-1-11-2-2) مزایای روش های سرمایه فکری مستقیم:.. 41 2-1-11-2-2) معایب روش های سرمایه فکری مستقیم:.. 42 2-11-2-2) طبقه دوم: روش های سرمایه گذاری بازار.. 43 3-11-2-2) طبقه سوم: روش های بازگشت روی دارایی ها.. 43 4-11-2-2) طبقه چهارم: روش های کارت امتیازی.. 44 12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فكری :.. 44 1-12-2-2) ارزش افزوده اقتصادی:.. 44 2-12-2-2) ارزش نامشهود محاسبه شده :.. 45 3-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فكری روش كارت امتیازی متوازن : 45 4-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فكری هدایت كننده اسكاندیا: 46 5-12-2-2) كیوی توبین:.. 46 6-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فكری ارزش بازار به دفتر : 46 7-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فكری برگه متوازن نامحسوس : 47 8-12-2-2) روش های اندازه گیری سرمایه فكری امتیازات ثبت شده تقدیر موزون : 47 9-12-2-2) حسابداری منابع انسانی.. 48 10-12-2-2) ترازنامه نامرئی :.. 48 11-12-2-2) جستجوگر ارزش:.. 48 12-12-2-2) نتایج امتیازی زنجیره ارزش :.. 49 13-2-2) شاخصهای عملكرد مالی:.. 52 14-2-2)فرمولهای محاسباتی و روشهای کمی جهت محاسبه ارزش سرمایه های فکری:.. 53 بخش سوم پیشینه تحقیق.. 55 3-2) پیشینه تحقیق:.. 56 1-3-2) تحقیقات مشابه داخلی.. 56 (2-3-2تحقیقات مشابه خارجی.. 60 فصل سوم روش‌ اجرای پژوهش .. 62 1-3) مقدمه:.. 63 2-3) روش تحقیق.. 63 3-3) جامعه آماری.. 64 1-3-3)روش نمونه گیری پژوهش.. 64 4-3) مدل مفهومی تحقیق.. 65 5-3) سوالات پژوهش:.. 66 3-6)فرضیه های پژوهش.. 66 3-5) روش و ابزار گرد آوری اطلاعات :.. 67 3-5-1)ساختار پرسشنامه مدیریت سرمایه فکری.. 67 3-5-2)ساختار پرسشنامه عملکرد مالی.. 67 3-6)روایی و پایایی پرسشنامه.. 68 این مطلب را هم بخوانید : تقاضای بازار برای آموزش دیجیتال مارکتینگ چیست؟ 1-6-3) روایی تحقیق:.. 68 3-6-2)پایایی تحقیق:.. 68 7-3) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات :.. 70 8-3)آزمون فرضیه:.. 71 فصل چهارم یافته های پژوهش.. 72 1-4)مقدمه:.. 73 2-4)توصیف ویژگی های جمعیت شناختی جامعه آماری پژوهش.. 73 1-2-4) جنسیت جامعه آماری.. 73 2-2-4)وضعیت تاهل.. 74 3-2-4)سن جامعه آماری.. 75 4-2-4) تحصیلات جامعه آماری.. 75 5-2-4)رشته تحصیلی جامعه آماری.. 76 6-2-4)عنوان شغلی جامعه آماری.. 77 7-2-4)سابقه خدمت جامعه آماری در سازمان.. 79 3-4)تحلیل داده های تحقیق :.. 80 4-4)آزمون فرضیه ها توسط ضریب همبستگی اسپیرمن:… 83 5-4) تجزیه وتحلیل ها رگرسیون متغیرها به تفکیک هرفرضیه.. 83 (1-5-4آزمون فرضیه اصلی.. 83 (2-5-4آزمون فرضیه های فرعی : 85 (1-2-5-4آزمون فرضیه فرعی اول.. 85 (2-2-5-4آزمون فرضیه فرعی دوم.. 87

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...