پایان نامه ارشد:بررسی رابطه بین ظرفیت یادگیری سازمانی و بهر ه وری نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی |
2-2-5-2. یادگیری پیشبینیكننده.. 32
2-2-5-3. یادگیری ثانویه.. 33
2-2-5-4. یادگیری عملی.. 33
2-2-6. سطوح یادگیری سازمانی.. 35
2-2-6-1.یادگیری فردی.. 35
2-2-6-2. یادگیری تیمی و گروهی.. 36
2-2-6-3. یادگیری فرابخشی.. 36
2-2-6-4. یادگیری سازمانی.. 36
2-2-7. مدلهای سازمانی به عنوان یك سیستم یادگیری.. 37
2-2-8. برنامههای یادگیری در سازمانها.. 38
2-2-9. سازمان یادگیرنده.. 40
2-2-10.مدل های سازمانی تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده.. 43
2-2-11. مدل چرخه یادگیری در سازمان یادگیرنده.. 49
2-2-12. یادگیری سازمانی در مقابل سازمان یادگیرنده.. 51
2-2-13. ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده.. 52
2-3. بخش دوم: بهرهوری نیروی انسانی.. 55
2-3-1. تاریخچة بهرهوری.. 55
2-3-1-1. بهرهوری در ایران.. 58
2-3-1-2. لزوم توجه به بهرهوری در ایران.. 59
این مطلب را هم بخوانید :
2-3-2. مفهوم بهرهوری.. 61
2-3-3. مؤلفههای بهرهوری.. 62
2-3-4. راهبردهای بهرهوری.. 64
2-3-4-1. راهبرد تحول و نوآوری.. 65
2-3-4-2. راهبرد بهبود.. 65
2-3-5. عوامل مؤثر بر بهرهوری.. 66
2-3-5-1. عوامل مطرح شده توسط سومانس.. 67
2-3-5-2. عوامل مطرح شده توسط پروكپنكو.. 67
2-3-6. اندازهگیری بهرهوری.. 68
2-3-6-1. اندازهگیری بهرهوری كل.. 71
2-3-6-2. اندازهگیری بهرهوری عامل سرمایه.. 72
2-4. بخش سوم: سازمان امور مالیاتی.. 74
2-4-1. تشكیل سازمان امورمالیاتی.. 74
2-4-2. اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم :.. 74
2-5. بخش چهارم پیشینه تحقیق.. 77
2-5-1. پیشینه تحقیقات داخلی.. 77
2-5-2. پیشینه تحقیقات خارجی.. 80
- فصل سوم: روششناسی پژوهش.. 82
3-1. مقدمه.. 83
3-2. روش پژوهش.. 83
3-2-1. روش پژوهش برحسب هدف.. 83
3-2-2. روش پژوهش برحسب روش.. 83
3-3. متغیرهای پژوهش.. 84
3-3-1. متغیر مستقل.. 84
3-3-2. متغیر وابسته.. 84
3-4. جامعه آماری مورد بررسی.. 84
3-4-1. جامعه آماری تحقیق.. 84
3-4-2. روش نمونه گیری.. 84
3-4-3. تعیین حجم نمونه.. 85
3-5. روش و ابزار گردآوری دادهها.. 85
3-6. تأیید روایی پرسشنامه.. 86
3-7. تأیید پایایی پرسشنامه.. 86
3-8. روشهای آماری.. 87
3-9.خلاصه فصل.. 88
- منابع.. 89
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 01:02:00 ب.ظ ]
|