مناسب است       

 

مناسب نیست

نظر استاد راهنما برای چاپ در پژوهش‌نامه دانشگاه      ­­­­            تاریخ و امضاء:

فهرست مطالب

عنوان                                       شماره

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه: 3

بیان مسأله : 4

اهمیت و ضرورت تحقیق: 5

هدف های تحقیق : 6

هدف اصلی: 6

اهداف فرعی: 6

سوالات تحقیق : 6

فرضیه های تحقیق : 7

قلمرو تحقیق: 7

قلمرو زمان: 7

تعریف مفاهیم و واژگان پر کاربرد: 7

تاریخچه تامین اجتماعی در ایران و جهان: 8

خدمات و کارکرد سازمان تامین اجتماعی: 12

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق

پیشینه تحقیق: 15

چارچوب نظری تحقیق……………………………………………………………………………………………………….20

 

تعاریف و مفاهیم روابط عمومی

بررسی برخی تعاریف روابط عمومی: 20

تاریخچه روابط عمومی  در ایران و جهان : 24

انواع روابط عمومی : 26

ویژگی های روابط عمومی : 28

عناصر روابط عمومی : 29

وظایف روابط عمومی : 30

روابط عمومی در سازمان: 32

این مطلب را هم بخوانید :

شرح وظایف و ساختار نوین روابط عمومی دستگاه های اجرایی: 35

نظریه های روابط عمومی  

-الگوی گرونیک و هانت…………………………………………………………………………………….37

– الگوی روابط عمومی حرفه ای: 39

-الگوی ترکیبی پلاومن………………………………………………………………………………………40

– تئوری برتر در روابط عمومی……………………………………………………………………………41

روابط عمومی در نظریه های جامعه شناسی سازمان ها

-نظریه کنش متقابل نمادین……………………………………………………………………………………42

-نظریه مبادله…………………………………………………………………………………………………….42

-نظریه الگوی چهار قاعده اسکات کاتلیپ……………………………………………………………..44

نقش و جایگاه روابط عمومی در نظریه های مدیریت

-نظریه سیستم ها………………………………………………………………………………………………..45

-نظریه سازمان های بالغ و نا بالغ…………………………………………………………………………..48

-نظریه مدیریت بر مبنای هدف(MBO)…………………………………………………………………….49

– نظریه موقعیتی 51

-نظریه مشارکت مردمی: 53

راهبرد عملیاتی روابط عمومی 54

مدیر عملیات و روابط عمومی باید: 54

9 راه موثر روابط عمومی در موفقیت هر سازمان55

بودجه بندی ونقش آن در کارایی روابط عمومی

بودجه روابط عمومی: 56

به طور کلی، کنترل بودجه روابط عمومی در برگیرنده موارد زیر است: 57

 

تکنولوژیهای نوین ارتباطی ونقش آنها در کارایی روابط عمومی:

روند تکاملی روابط عمومی با تأکید بر فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات از شش -ویژگی مشخص بهره می برد: 60

فناوریهای کاربردی در روابط عمومی: 60

فناوریهای کاربردی در روابط عمومی به دو دسته تقسیم می شوند: 60

مزایای بهره مندی روابط عمومی از فناوری های نوین ارتباطی: 62

ویژگی های این پژوهش: 63

-مدل نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………..63

(بررسی کارایی روابط عمومی و عوامل موثر بر آن در سازمان تامین اجتماعی) 63

فصل سوم :روش تحقیق

3ـ1 مقدمه 68

3ـ2 روش تحقیق 68

3ـ3 روش گرد آوری اطلاعات: 68

3ـ4 جامعه و نمونه آماری 68

3ـ5 روش نمونه گیری و حجم نمونه: 68

3ـ6 ابزار گرد‌آوری داده‌ها 69

3ـ6ـ1 پرسشنامه ویژگی‌های جمعیت شناختی: 69

3ـ6ـ2 پرسشنامه کارایی 69

3ـ7 فنون پردازش داده‌ها 71

3ـ7ـ1 سنجش پایایی (قابلیت اعتماد) ابزار اندازه‌گیری 71

3ـ7ـ2 آزمون t تک نمونه‌ای 72

 

 

 

 

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

4ـ1 مقدمه 74

4ـ2 تجزیه و تحلیل توصیفی داده‌های جمعیت شناختی 74

4ـ2ـ1 جنسیت 74

4ـ2ـ2 سن 75

4ـ2ـ3 سطح تحصیلات: 76

4ـ2ـ4 سنوات خدمت در روابط عمومی 78

4ـ2ـ5 محل خدمت 79

4ـ2ـ6 نوع تحصیلات 80

4ـ3 تجزیه و تحلیل توصیفی پرسشنامه کارایی 81

4ـ3ـ1 تسهیل ارتباط مردم با مدیران به‌عنوان پل ارتباطی سازمان و مردم 81

4ـ3ـ2 ارائه مشاوره و راهنمایی مردم برای دریافت خدمات مناسب و رفع مشکلات 82

4ـ3ـ3 دریافت پیام و پاسخگویی مناسب به مخاطبان از طریق سامانه‌های ارتباطی سازمان 83

4ـ3ـ4 برگزاری جلسات با شرکای اجتماعی به منظور رسیدن به تفاهم دو جانبه و جلب حمایت 84

4ـ3ـ5 ارائه اطلاعات بهنگام از عملکرد سازمان به مخاطب از طریق روش‌های مختلف ارتباطی 86

4ـ3ـ6 ارتباط با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی برنامه‌ها، اهداف و نگرش مدیران عالی سازمان 87

4ـ3ـ7 رعایت اصول و موازین اخلاق حرفه‌ای در اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی 88

4ـ3ـ8 استفاده از ابزارهای ارتباطی سازمانی برای بهبود تعاملات درون‌سازمانی و فرهنگ‌سازی 89

4ـ3ـ9 برگزاری مراسم‌های ویژه  مناسبت‌های ملی، مذهبی و تخصصی 90

4ـ3ـ10 سنجش افکار عمومی و نظرسنجی از مخاطبان  و انعکاس به‌موقع گزارش به مدیران برای تصمیم‌گیری مناسب 91

4ـ3ـ11 نقش استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در کارایی فعالیت‌های روابط عمومی 92

4ـ3ـ12 استفاده از تلوزیون جهت انتقال، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار روابط عمومی سازمان 93

4ـ3ـ13 استفاده از مطبوعات جهت انتقال، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار روابط عمومی سازمان 94

4ـ3ـ14 استفاده از تبلیغات محیطی (تابلوهای بزرگ شهری و …) جهت انتقال، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار روابط عمومی سازمان 95

4ـ3ـ15 استفاده از تبلیغات اینترنتی جهت انتقال، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار روابط عمومی 96

4ـ3ـ16 استفاده از پیام کوتاه (اس ام اس) جهت انتقال، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار روابط عمومی سازمان 97

4ـ3ـ17 استفاده از سایت رسمی سازمان جهت انتقال، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار روابط عمومی سازمان 99

4ـ3ـ18 استفاده از شبکه‌های اجتماعی (وایبر، واتس‌آپ، فیس‌بوک و …) جهت انتقال، انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار روابط عمومی سازمان 100

4ـ3ـ19 نقش رسانه‌های ارتباطی در عدم برقراری ارتباط دو سویه 101

4ـ3ـ20 استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و نقش آن بر سرعت اطلاع‌رسانی مخاطبان 102

4ـ3ـ21 استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و نقش آن بر صرفه‌جویی در وقت و دریافت پاسخ و خدمت 103

4ـ3ـ22 استفاده از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و نقش آن بر دریافت بازخورد و گسترش ارتباط تعاملی بین سازمان و مردم و جلب مشارکت مردم 104

4ـ3ـ23 تأثیر مدیریت مستقیم بالاترین مقام سازمان بر مدیریت روابط عمومی و کارایی آن 105

4ـ3ـ24 قرار نگرفتن روابط عمومی در در جایگاه واقعی خود در سازمان 106

4ـ3ـ25 ارتباط دوسویه و رسیدن به تفاهم با مخاطبان 107

4ـ3ـ26 تأثیر بودجه اختصاصی بر فعالیت‌های روابط عمومی 108

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...