پایان نامه ارشد : بررسی کارایی روابط عمومی وعوامل موثر بر آن در سازمان تامین اجتماعی |
مناسب است
مناسب نیست |
نظر استاد راهنما برای چاپ در پژوهشنامه دانشگاه تاریخ و امضاء:
فهرست مطالب
عنوان شماره
فصل اول: کلیات تحقیق
سوالات تحقیق : 6
فرضیه های تحقیق : 7
تعریف مفاهیم و واژگان پر کاربرد: 7
تاریخچه تامین اجتماعی در ایران و جهان: 8
خدمات و کارکرد سازمان تامین اجتماعی: 12
چارچوب نظری تحقیق……………………………………………………………………………………………………….20
تعاریف و مفاهیم روابط عمومی
–بررسی برخی تعاریف روابط عمومی: 20
–تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان : 24
این مطلب را هم بخوانید :
–شرح وظایف و ساختار نوین روابط عمومی دستگاه های اجرایی: 35
-الگوی گرونیک و هانت…………………………………………………………………………………….37
– الگوی روابط عمومی حرفه ای: 39
-الگوی ترکیبی پلاومن………………………………………………………………………………………40
– تئوری برتر در روابط عمومی……………………………………………………………………………41
روابط عمومی در نظریه های جامعه شناسی سازمان ها
-نظریه کنش متقابل نمادین……………………………………………………………………………………42
-نظریه مبادله…………………………………………………………………………………………………….42
-نظریه الگوی چهار قاعده اسکات کاتلیپ……………………………………………………………..44
نقش و جایگاه روابط عمومی در نظریه های مدیریت
-نظریه سیستم ها………………………………………………………………………………………………..45
-نظریه سازمان های بالغ و نا بالغ…………………………………………………………………………..48
-نظریه مدیریت بر مبنای هدف(MBO)…………………………………………………………………….49
–راهبرد عملیاتی روابط عمومی : 54
–مدیر عملیات و روابط عمومی باید: 54
–9 راه موثر روابط عمومی در موفقیت هر سازمان: 55
بودجه بندی ونقش آن در کارایی روابط عمومی
–به طور کلی، کنترل بودجه روابط عمومی در برگیرنده موارد زیر است: 57
تکنولوژیهای نوین ارتباطی ونقش آنها در کارایی روابط عمومی:
–فناوریهای کاربردی در روابط عمومی: 60
–فناوریهای کاربردی در روابط عمومی به دو دسته تقسیم می شوند: 60
–مزایای بهره مندی روابط عمومی از فناوری های نوین ارتباطی: 62
-مدل نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………..63
(بررسی کارایی روابط عمومی و عوامل موثر بر آن در سازمان تامین اجتماعی) 63
فصل سوم :روش تحقیق
3ـ5 روش نمونه گیری و حجم نمونه: 68
3ـ6ـ1 پرسشنامه ویژگیهای جمعیت شناختی: 69
3ـ7ـ1 سنجش پایایی (قابلیت اعتماد) ابزار اندازهگیری 71
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
4ـ2 تجزیه و تحلیل توصیفی دادههای جمعیت شناختی 74
4ـ2ـ4 سنوات خدمت در روابط عمومی 78
4ـ3 تجزیه و تحلیل توصیفی پرسشنامه کارایی 81
4ـ3ـ1 تسهیل ارتباط مردم با مدیران بهعنوان پل ارتباطی سازمان و مردم 81
4ـ3ـ2 ارائه مشاوره و راهنمایی مردم برای دریافت خدمات مناسب و رفع مشکلات 82
4ـ3ـ3 دریافت پیام و پاسخگویی مناسب به مخاطبان از طریق سامانههای ارتباطی سازمان 83
4ـ3ـ4 برگزاری جلسات با شرکای اجتماعی به منظور رسیدن به تفاهم دو جانبه و جلب حمایت 84
4ـ3ـ5 ارائه اطلاعات بهنگام از عملکرد سازمان به مخاطب از طریق روشهای مختلف ارتباطی 86
4ـ3ـ6 ارتباط با رسانهها و اطلاعرسانی برنامهها، اهداف و نگرش مدیران عالی سازمان 87
4ـ3ـ7 رعایت اصول و موازین اخلاق حرفهای در اطلاعیابی و اطلاعرسانی 88
4ـ3ـ8 استفاده از ابزارهای ارتباطی سازمانی برای بهبود تعاملات درونسازمانی و فرهنگسازی 89
4ـ3ـ9 برگزاری مراسمهای ویژه مناسبتهای ملی، مذهبی و تخصصی 90
4ـ3ـ11 نقش استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در کارایی فعالیتهای روابط عمومی 92
4ـ3ـ12 استفاده از تلوزیون جهت انتقال، انتشار و اطلاعرسانی اخبار روابط عمومی سازمان 93
4ـ3ـ13 استفاده از مطبوعات جهت انتقال، انتشار و اطلاعرسانی اخبار روابط عمومی سازمان 94
4ـ3ـ15 استفاده از تبلیغات اینترنتی جهت انتقال، انتشار و اطلاعرسانی اخبار روابط عمومی 96
4ـ3ـ16 استفاده از پیام کوتاه (اس ام اس) جهت انتقال، انتشار و اطلاعرسانی اخبار روابط عمومی سازمان 97
4ـ3ـ17 استفاده از سایت رسمی سازمان جهت انتقال، انتشار و اطلاعرسانی اخبار روابط عمومی سازمان 99
4ـ3ـ19 نقش رسانههای ارتباطی در عدم برقراری ارتباط دو سویه 101
4ـ3ـ20 استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی و نقش آن بر سرعت اطلاعرسانی مخاطبان 102
4ـ3ـ21 استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی و نقش آن بر صرفهجویی در وقت و دریافت پاسخ و خدمت 103
4ـ3ـ23 تأثیر مدیریت مستقیم بالاترین مقام سازمان بر مدیریت روابط عمومی و کارایی آن 105
4ـ3ـ24 قرار نگرفتن روابط عمومی در در جایگاه واقعی خود در سازمان 106
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 08:00:00 ب.ظ ]
|