پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری |
2-13 ارزش برند. 31
2-14 تبلیغات… 33
2-15 تعهد. 35
2-16 اعتماد. 37
2-17 کیفیت خدمات… 39
2-18 پیشینه پژوهش…. 42
2-19 پژوهشهای خارجی.. 42
فصل سوم: روش شناسی پژوهش…. 45
3-1 مقدمه. 46
3-2 روش تحقیق.. 45
3-3 متغیرهای تحقیق.. 46
3-4 جامعه پژوهش…. 47
3-5 روش نمونه گیری وتعیین حجم نمونه. 47
3-6 ابزار پژوهش و روش جمع آوری داده ها: 47
3-7 روایی و پایایی ابزار پژوهش…. 48
3-8 روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها: 48
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش…. 50
4-1 مقدمه. 51
4-2 بیان متغیری های مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی به صورت زیر است: 51
4-3 تجزیه و تحلیل دادههای شرکت همراه اول. 52
4-4 کلموگروف – اسمیرنوف… 54
4-5 معادلات ساختاری.. 56
4-6 تجزیه و تحلیل دادههای شرکت ایرانسل.. 58
جدول(4-7)الفای کرونباخ شرکت ایرانسل. 58
4-7 کلموگروف – اسمیرنوف… 60
4-8 معادلات ساختاری.. 62
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات پژوهش…. 73
5-1 مقدمه. 74
5-2-نتیجه گیری تحقیق.. 74
5-2-1 فرضیه اول: رضایتمندی بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 74
5-2-2 فرضیه دوم: ارزش برند بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 75
5-2-3 فرضیه سوم: تبلیغات زبانی بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 75
5-2-4 تعهد بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 75
5-2-5 اعتماد بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 76
5-2-6 کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 76
5-3-پیشنهادات… 77
5-3-1 پیشنهادات کابردی.. 77
5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. 77
5-4 محدودیتهای پژوهش…. 78
5-4-1 موانع. 78
5-4-2 محدودیتها 78
منابع و ماخذ. 79
پیوست الف… 88
پیوست ب… 91
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1)تاثیرمستقیم متغیر رضایتمشتری بر روی وفاداری مشتریان………………………………………………………………….. 30
جدول (2-2)تاثیرمستقیم متغیر ارزش برند بر روی وفاداری مشتریان……………………………………………………………………….. 32
جدول (2-3)تاثیرمستقیم متغیر تعهد بر روی وفاداری مشتریان………………………………………………………………………………… 36
جدول (2-4)تاثیرمستقیم متغیر اعتماد بر روی وفاداری مشتریان………………………………………………………………………………. 38
جدول (2-5)تاثیرمستقیم متغیر کیفیت بر روی وفاداری مشتریان……………………………………………………………………………… 40
جدول(3-1)ارتباط سؤالات با هر یک از متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………….. 47
جدول(4-1)الفای کرونباخ شرکت همراه اول………………………………………………………………………………………………………….. 51
جدول(4-2) آزمون کلموگروف- اسمیرنوف – همراه اول……………………………………………………………………………………….. 53
جدول(4-3) ضریب رگرسیون متغیر رضایتمندی همراه اول………………………………………………………………………………….. 54
جدول (4-4) ضریب رگرسیون متغیر تبلیغات زبانی همراه اول……………………………………………………………………………….. 54
جدول (4-5) ضریب رگرسیون متغیر تعهد همراه اول…………………………………………………………………………………………….. 54
جدول (4-6) ضریب رگرسیون متغیر اعتماد همراه اول…………………………………………………………………………………………… 54
جدول (4-7) ضریب رگرسیون متغیر کیفیت ادراک شده همراه اول…………………………………………………………………………. 54
جدول (4-8) ضریب رگرسیون متغیر ارزش برند همراه اول……………………………………………………………………………………. 54
جدول (4-9)کای دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 55
جدول (4-10)استاندارد شده متغیرها شرکت همراه اول………………………………………………………………………………………….. 56
جدول(4-11)مقایسه مدل پیشنهادی و مدل مستقل شرکت همراه اول……………………………………………………………………….. 57
جدول(4-12)الفای کرونباخ شرکت ایرانسل……………………………………………………………………………………………………………. 57
جدول(4-13) آزمون کلموگروف- اسمیرنوف ایرانسل……………………………………………………………………………………………. 59
جدول(4-14) ضریب رگرسیون متغیر رضایتمندی شرکت ایرانسل…………………………………………………………………………. 60
جدول (4-15) ضریب رگرسیون متغیر تبلیغات زبانی شرکت ایرانسل………………………………………………………………………. 60
جدول (4-16) ضریب رگرسیون متغیر تعهد شرکت ایرانسل……………………………………………………………………………………. 60
جدول (4-17) ضریب رگرسیون متغیر اعتماد شرکت ایرانسل…………………………………………………………………………………. 60
جدول (4-18) ضریب رگرسیون متغیر کیفیت ادراک شده شرکت ایرانسل……………………………………………………………….. 60
جدول (4-19)ضریب رگرسیون متغیر ارزش برند شرکت ایرانسل……………………………………………………………………………. 61
جدول (4-20)کای دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 61
جدول (4-21)استاندارد شده متغیرها ایرانسل………………………………………………………………………………………………………… 62
جدول(4-22)مقایسه مدل پیشنهادی و مدل مستقل شرکت ایرانسل…………………………………………………………………………… 63
جدول(4-23)مقایسه کیفیت خدمات نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل……………………………….. 65
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:24:00 ب.ظ ]
|