2-13 ارزش برند. 31

2-14 تبلیغات… 33

2-15 تعهد. 35

2-16 اعتماد. 37

2-17 کیفیت خدمات… 39

2-18 پیشینه پژوهش…. 42

2-19 پژوهشهای خارجی.. 42

فصل سوم: روش شناسی پژوهش…. 45

3-1 مقدمه. 46

3-2 روش تحقیق.. 45

3-3 متغیرهای تحقیق.. 46

3-4 جامعه پژوهش…. 47

3-5 روش نمونه گیری وتعیین حجم نمونه. 47

3-6 ابزار پژوهش و روش جمع آوری داده ها: 47

3-7 روایی و پایایی ابزار پژوهش…. 48

3-8 روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها: 48

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش…. 50

4-1 مقدمه. 51

4-2 بیان متغیری های مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی به صورت زیر است: 51

4-3 تجزیه و تحلیل دادههای شرکت همراه اول. 52

4-4 کلموگروف – اسمیرنوف… 54

4-5 معادلات ساختاری.. 56

4-6 تجزیه و تحلیل دادههای شرکت ایرانسل.. 58

جدول(4-7)الفای کرونباخ شرکت ایرانسل. 58

4-7 کلموگروف – اسمیرنوف… 60

4-8 معادلات ساختاری.. 62

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات پژوهش…. 73

5-1 مقدمه. 74

5-2-نتیجه گیری تحقیق.. 74

5-2-1 فرضیه اول:  رضایتمندی بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 74

5-2-2 فرضیه دوم: ارزش برند بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 75

5-2-3 فرضیه سوم: تبلیغات زبانی بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 75

5-2-4 تعهد بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 75

5-2-5 اعتماد بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 76

5-2-6 کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان به نام تجاری تاثیر مثبت و معناداری دارد. 76

5-3-پیشنهادات… 77

5-3-1 پیشنهادات کابردی.. 77

5-3-2 پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. 77

5-4 محدودیتهای پژوهش…. 78

5-4-1 موانع. 78

5-4-2 محدودیتها 78

منابع و ماخذ. 79

پیوست الف… 88

پیوست ب… 91

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                                        صفحه

جدول (2-1)تاثیرمستقیم متغیر رضایت­مشتری بر روی وفاداری مشتریان………………………………………………………………….. 30

جدول (2-2)تاثیرمستقیم متغیر ارزش برند بر روی وفاداری مشتریان……………………………………………………………………….. 32

جدول (2-3)تاثیرمستقیم متغیر تعهد بر روی وفاداری مشتریان………………………………………………………………………………… 36

جدول (2-4)تاثیرمستقیم متغیر اعتماد بر روی وفاداری مشتریان………………………………………………………………………………. 38

جدول (2-5)تاثیرمستقیم متغیر کیفیت بر روی وفاداری مشتریان……………………………………………………………………………… 40

جدول(3-1)ارتباط سؤالات با هر یک از متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………….. 47

جدول(4-1)الفای کرونباخ شرکت همراه اول………………………………………………………………………………………………………….. 51

جدول(4-2) آزمون کلموگروف- اسمیرنوف – همراه اول……………………………………………………………………………………….. 53

جدول(4-3) ضریب رگرسیون متغیر رضایت­مندی همراه اول………………………………………………………………………………….. 54

جدول (4-4) ضریب رگرسیون متغیر تبلیغات زبانی همراه اول……………………………………………………………………………….. 54

جدول (4-5) ضریب رگرسیون متغیر تعهد همراه اول…………………………………………………………………………………………….. 54

جدول (4-6) ضریب رگرسیون متغیر اعتماد همراه اول…………………………………………………………………………………………… 54

جدول (4-7) ضریب رگرسیون متغیر کیفیت ادراک شده همراه اول…………………………………………………………………………. 54

 

 

جدول (4-8) ضریب رگرسیون متغیر ارزش برند همراه اول……………………………………………………………………………………. 54

جدول (4-9)کای دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 55

جدول (4-10)استاندارد شده متغیرها شرکت همراه اول………………………………………………………………………………………….. 56

جدول(4-11)مقایسه مدل پیشنهادی و مدل مستقل شرکت همراه اول……………………………………………………………………….. 57

جدول(4-12)الفای کرونباخ شرکت ایرانسل……………………………………………………………………………………………………………. 57

جدول(4-13) آزمون  کلموگروف- اسمیرنوف ایرانسل……………………………………………………………………………………………. 59

جدول(4-14) ضریب رگرسیون متغیر رضایت­مندی شرکت ایرانسل…………………………………………………………………………. 60

جدول (4-15) ضریب رگرسیون متغیر تبلیغات زبانی شرکت ایرانسل………………………………………………………………………. 60

جدول (4-16) ضریب رگرسیون متغیر تعهد شرکت ایرانسل……………………………………………………………………………………. 60

جدول (4-17) ضریب رگرسیون متغیر اعتماد شرکت ایرانسل…………………………………………………………………………………. 60

جدول (4-18) ضریب رگرسیون متغیر کیفیت ادراک شده شرکت ایرانسل……………………………………………………………….. 60

جدول (4-19)ضریب رگرسیون متغیر ارزش برند شرکت ایرانسل……………………………………………………………………………. 61

جدول (4-20)کای دو…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 61

جدول (4-21)استاندارد شده متغیرها ایرانسل………………………………………………………………………………………………………… 62

جدول(4-22)مقایسه مدل پیشنهادی و مدل مستقل شرکت ایرانسل…………………………………………………………………………… 63

جدول(4-23)مقایسه کیفیت خدمات نسبت به رده سنی بین شرکت همراه اول و شرکت ایرانسل……………………………….. 65

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...