پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی |
2-2-8- چالش های بازاریابی اینترنتی………………………………………………………………………………………………….59
2-3- بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی اینترنتی ………………………………………………………………………………….63
2-4- اثربخشی بازاریابی اینترنتی………………………………………………………………………………………………………….65
2-5- ابعاد مولفه های شناسایی شده …………………………………………………………………………………………..75
2-6- پژوهش های مرتبط…………………………………………………………………………………………………………………..76
2-6-1- پیشینه پژوهش در جهان…………………………………………………………………………………………………………76
2-6- 2- پیشینه پژوهش در ایران……………………………………………………………………………………………………….77
2-7- جمع بندی………………………………………………………………………………………………………………………………….79
فصل سوم؛ روش شناسی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..80
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………81
3-1- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….81
3-2- جامعه آماری و نمونه تحقیق……………………………………………………………………………………………………….82
3-3- روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….84
3-4- پایایی دادههای جمعآوری شده…………………………………………………………………………………………………..85
3-5- ابزار جمعآوری دادهها و اطلاعات………………………………………………………………………………………………85
3-6- روش تجزیه و تحلیل دادهها ……………………………………………………………………………………………………..90
3-6-1- آزمون t………………………………………………………………………………………………………………………………….91
3-6-2-روش تاپسیس…………………………………………………………………………………………………………………………92
3-6-2-1- مراحل روش تاپسیس خاکستری………………………………………………………………………………………..92
فصل چهارم؛ تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………..96
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………97
4-1-متغیرهای توصیفی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….97
4-1-1- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر جنسیت……………………………………………………………97
4-1-2-مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر میزان تحصیلات………………………………………………..98
4-1-3- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر تجربه کاری……………………………………………………..99
4-1-4- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر تجربه کاری……………………………………………………100
4-2-پرسش های تحقیق و نتایج حاصل ازپاسخ به آن ها……………………………………………………………………100
4-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………..101
4-3-1- آزمون اعتبار یابی ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………………….102
4-3-2-انجام آزمون تعیین توزیع داده ها(تبعیت داده ها از توزیع نرمال)……………………………………..103
4-3-3- آزمون فرضیه های مرتبط با تایید عوامل مورد بررسی…………………………………………………………..105
4-4- تاپسیس خاکستری جهت تعیین اهمیت نسبی عوامل شناسایی شده……………………………………………131
فصل پنجم؛ نتیجه گیری، پیشنهادها و بیان محدودیت ها…………………………………………………………………………137
5-1- جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………………..138
5-2- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………138
5-3- نتیجه گیری و یافته ها ……………………………………………………………………………………………………………..140
5-4- محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….142
5-5- پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..143
5-5-1- پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………143
5-5-2- پیشنهادات پژوهشی برای پژوهش های آینده………………………………………………………………………..144
فهرست منابع
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………….146
منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………147
پیوست ها
پیوست شماره 1: پرسشنامه شماره 1……………………………………………………………………………………………………151
پیوست شماره 2: پرسشنامه شماره 2……………………………………………………………………………………………………153
پیوست شماره 3: محاسبه پایایی…………………………………………………………………………………………………………..155
پیوست شماره 4: محاسبات تاپسیس……………………………………………………………………………………………………157
چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….173
فهرست جداول
جدول 2-1: مراحل تکوین و تبدیل فلسفه بازاریابی……………………………………………………………………….21
جدول 2-2: جنبه های مدل 7s……………………………………………………………………………………………………40
جدول 2-3: مزایای بازاریابی اینترنتی از دیدگاه کینگ و چی……………………………………………………………58
جدول 2-4: بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی اینترنتی……………………………………………………………………64
جدول 3-1- نتایج آزمون پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ…………………………………………………..85
جدول 3-2 جزئیات سؤالات جمعیت شناختی……………………………………………………………………………….87
جدول 3-3 – مدل تحلیلی پژوهش (گویه های اصل پرسشنامه) برای «عوامل موثر بر بازار یابی اینترنتی»…………………………………………………………………………………………………………………………………….87
جدول 3-4 – طیف امتیازدهی به عوامل در پرسشنامه اول……………………………………………………………….89
جدول 3-5- طیف امتیازدهی وزن معیارها…………………………………………………………………………………….89
جدول 3-6 – طیف امتیازدهی رتبه عوامل……………………………………………………………………………………..90
جدول 4-1- ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………103
جدول 4-2: ماتریس فردی مقایسه عوامل……………………………………………………………………………………132
جدول 4-3: ماتریس فاصله از بهترین و بدترین گزینه به ازای هر تصمیم گیرنده……………………………..134
جدول 4-4: نسبت نزدیکی به راه حل ایده آل مثبت به ازای هر تصمیم گیرنده………………………………..135
جدول 4-5: متوسط هندسی نسبت نزدیکی کلیه تصمیم گیرندگان………………………………………………….136
جدول 4-6: رتبه هر یک از عوامل بر اساس نسبت نزدیکی کل …………………………………………………….136
جدول 5-1: رتبه هر یک از عوامل برآمده از تاپسیس خاکستری…………………………………………………….140
فهرست نمودارها
شکل 2-1) مدل آمیخته بازاریابی الکترونیکی…………………………………………………………………………….46
شکل 4-1) توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر جنسیت……………………………………………………………….97
شکل 4-2) توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر تحصیلات……………………………………………………………98
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 02:44:00 ب.ظ ]
|