دانلود پایان نامه ارشد:اندازه گیری مولفه های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط دو فروشگاه شهروند و هایپراستار و مقایسه آنها با هم |
2-3- روش تحقیق.. 81
3-3- روشهای گردآوری داده. 81
1-3-3- جمع آوری اطلاعات از طریق کتابخانه. 81
2-3-3- جمع آوری اطلاعات به شیوه میدانی.. 82
4-3- جامعه آماری.. 82
5-3- اندازه نمونه. 82
6-3- شیوه نمونه گیری.. 83
7-3- ابزار سنجش «پرسشنامه». 83
8-3- روایی و پایایی پرسشنامه. 85
1-8-3- روایی پرسشنامه. 85
2-8-3- پایایی پرسشنامه. 86
9-3- روشهای آماری مورد استفاده. 87
1-9-3- آزمون T دو نمونه مستقل.. 87
2-9-3- تحلیل واریانس یک عامله (ANOVA) 88
3-9-3- آزمون فریدمن.. 89
4-9-3- تحلیل عاملی.. 90
فصل چهارم. 92
1-4- مقدمه. 93
2-4- بررسی ویژگی های جمعیت شناختی.. 93
1-2-4- جنسیت… 93
2-2-4- سن.. 94
3-2-4- تحصیلات… 94
4-2-4- شغل.. 95
5-2-4- میزان درآمد.. 96
6-2-4- دفعات خرید از فروشگاه های شهروند.. 96
7-2-4- دفعات خرید از فروشگاه هایپراستار. 97
3-4- آزمون تحلیل عاملی تاییدی.. 98
4-4- بررسی فرضیات… 101
1-4-4- بررسی فرضیه اصلی.. 101
2-4-4- بررسی فرضیات فرعی.. 102
1-2-4-4- بررسی فرضیه بعد جنبه های فیزیکی.. 102
2-2-4-4- بررسی فرضیه قابلیت اطمینان.. 103
3-2-4-4- بررسی فرضیه تعامل شخصی.. 104
4-2-4-4- بررسی فرضیه حل مسئله. 106
5-2-4-4- بررسی فرضیه خط مشی.. 107
3-4-4- بررسی فرضیه اصلی دوم. 105
4-4-4- بررسی فرضیات فرعی.. 106
1-4-4-4- بررسی فرضیه بعد جنبه های فیزیکی.. 106
2-4-4-4- بررسی فرضیه قابلیت اطمینان.. 107
3-4-4-4- بررسی فرضیه تعامل شخصی.. 108
4-4-4-4- بررسی فرضیه حل مسئله. 108
5-4-4-4- بررسی فرضیه خط مشی.. 109
5-4- خلاصه بررسی فرضیات و سوالات… 114
این مطلب را هم بخوانید :
فصل پنجم.. 117
1-5- مقدمه. 118
2-5- نتیجه گیری.. 118
3-5- پیشنهادات عملی و تحقیقات آتی.. 121
4-5- محدودیت های تحقیق.. 122
منابع و مآخذ.. 123
الف) منابع فارسی.. 124
ب) منابع انگلیسی.. 126
پیوست و ضمائم.. 133
فصل اول
کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
سازمان ها، شرکت ها و موسسات اعم از انتفاعی و غیر انتفاعی برای این که در شرایط رقابتی کنونی بتوانند به حیات خود ادامه دهند و به اهداف سود دهی دست یابند، نیازمند این هستند که کالاها و یا خدمات آن ها مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و با کیفیت بالای محصولات خود وفاداری را در او ایجاد کنند و یک رابطه بلند مدت با مشتری ایجاد کنند که این لازمه بقای هر کسب و کاری می باشد، در واقع کیفیت خدمات می تواند یک عامل اصلی برای ایجاد مزیت رقابتی در یک کسب و کار نسبت به سایر رقبا باشد و سازمان ها با حفظ بازار فعلی و بازارسازی با تأمین اهداف مالی خود در بازار رقابت به حیات ادامه دهند.
بحث کیفیت در بازارهای خدماتی نسبت به مواردی که کالا ملموس بوده حائز اهمیت بالاتری است و ویژگی های خاص خدمات که آن ها را از کالا متمایز می سازد باعث می شود که بحث کیفیت در مورد آن ها اهمیت بیشتری داشته باشد و کسب و کارها در پی آن باشد که به صورت پیوسته کیفیت خدمات خود را مورد سنجش قرار دهند و با شناسایی ابعاد کیفیت از دید مشتری سطح کیفیت خدمات خود را تا حد ممکن به خواست مشتری نزدیک کنند و از این طریق سهم بیشتری از بازار را بدست آورند.
2-1- تشریح و بیان موضوع
در سالهای آغازین هزاره سوم همگام با روند سریع جهانی شدن ، توسعه صنایع خدماتی و گسترش فرایندهای عرضه خدمات در سطح جهان بیش از هر زمان دیگر مشهود است . توسعه بازار رقابت جهانی و
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 11:42:00 ب.ظ ]
|