پایان نامه اثربخشی مشاوره ی گروهی بر تنظیم هیجان شناختی |
1-7-1 مشاوره گروهی با رویکرد عقلانی – عاطفی – رفتاری(REBT) …………………………………… 15
1-7-2 راهبرد شناختی خود سرزنشی …………………………………………………………………………………………………….. 17
1-7-3 راهبرد شناختی پذیرش …………………………………………………………………………………………………….. 17
1-7-4 راهبرد شناختی نشخوار فکری ………………………………………………………………………………………….. 17
1-7-5 راهبرد شناختی توجه مجدد مثبت ……………………………………………………………………………….. 18
1-7-6 راهبرد شناختی توجه مجدد بر برنامه ریزی …………………………………………………………………… 18
1-7-7 راهبرد شناختی ارزیابی مجدد مثبت ……………………………………………………………………………………….. 18
1-7-8 راهبرد شناختی اتخاذ دیدگاه(دیدگاه گیری ) …………………………………………………………………. 19
1-7-9 راهبرد شناختی فاجعه انگاری …………………………………………………………………………………………. 19
1-7- 10 راهبرد شناختی سرزنش دیگران ………………………………………………………………………………….. 19
1-7-11 راهبردهای مقابله ای مسئله مدار ………………………………………………………………………………….. 20
1-7- 12 راهبردهای مقابله ای هیجان مدار ………………………………………………………………………………… 20
فصل دوم : پیشینه پژوهش
2-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………… …………… 21
2-2 فلج مغزی ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 21
2-3 سببشناسی فلج مغزی …………………………………………………………………………………………………………. 22
2-4 تقسیمبندی فلج مغزی ………………………………………………………………………………………………………….. 23
2-4- 1 الف. تقسیمبندی فلج مغزی براساس تعداد اندامهای درگیر ………………………………………….. 23
2-4-2 ب. تقسیمبندی براساس اختلال حرکتی ………………………………………………………………………….. 24
2-5 اثرات فلج مغزی بر کودک ……………………………………………………………………………………………………… 25
2-5-1 الف. رشد حرکتی در کودک فلج مغزی …………………………………………………………………………… 25
2-5-2 ب. رشد هوشی ………………………………………………………………………………………………………………….. 26
2-6 عوارض جنبی فلج مغزی …………………………………………………………………………………………………………. 26
2-6-1 نقص بینایی ………………………………………………………………………………………………………………………… 26
2-6-2 نقایص شنوایی ……………………………………………………………………………………………………………………. 27
2-7 رفتار درمانی عقلانی هیجانی …………………………………………………………………………………………………… 29
2-8 تاریخچه ………………………………………….. …….. ……………………………………………………………………………… 30
2-9 مفاهیم عمده ……………………………….. …….. ……………………………………………………………………………….. 31
2-9-1 ماهیت دوگانه انسان ……………….. …….. ……………………………………………………………………………….. 32
2-9-2 کل گرایی …………………………………… …….. …………………………………………………………………………….. 32
2-9-3 الگوی ABC ……………………………………. …….. ………………………………………………………………………. 33
2-9-4 باورهای غیر منطقی ………………………… …….. ……………………………………………………………………….. 35
2- 10 نظریه شخصیت ………………………………….. …….. …………………………………………………………………….. 37
2- 10 -1 جنبه های زیست شناختی ………….. …….. ……………………………………………………………………. 37
2- 10 -2 جنبه های اجتماعی ………………………… …….. …………………………………………………………………… 38
2 – 10 -3 جنبه های روان شناختی ……………. …….. ………………………………………………………………………. 38
2- 11 توصیف فرایند مشاوره ……………………… …….. ……………………………………………………………………….. 39
2-12 فنون شناختی ……………………………………… …….. ……………………………………………………………………… 40
2-13 فنون رفتاری ………………………………………. …….. ……………………………………………………………………… 42
2-14 فنون هیجانی(عاطفی) …………………………… …….. …………………………………………………………………… 43
2-15 رابطۀ مشاور – مراجع ……………………………… …….. ………………………………………………………………… 44
2-16 رویکرد درمانی REBT در گروه …………….. …….. ……………………………………………………………….. 44
2-17 هیجان …………………………………………………….. …….. ………………………………………………………………… . 49
2-17-1 تنظیم هیجان…………………………………… …….. ……………………………………………………………………… 50
2-17-2 راهبردهای شناختی تنظیم هیجان ………… …….. …………………………………………………………….. 51
2-17-3 راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و اختلالات هیجانی در پرتو پژوهشها …. ……… ………. 55
2-18 راهبردهای مقابله ای …………………………………………………………………… …….. ……………………………. 59
2-18-1 مقابله های مسأله مدار …………………………………………………. …….. ………………………………………… 60
2-18-2 مقابله های هیجان مدار ………………………………………… …….. ……………………………………………….. 60
فصل سوم : فرایند روش شناختی
3-1 مقدمه ……………………………………………………………. …….. …………………………………………………………….. 64
3-2 روش تحقیق …………………………………………………………………… …….. …………………………………………… 64
3-3 جامعه آماری …………………………………………………………………………………….. …….. ………………….. ……. 64
3 -4 روش نمونه گیری و حجم نمونه ……………………………………………. ……… …………………………………. 65
3 -5 ملاکهای ورود …………………………………………………….. …….. ……………………………………………………. 65
این مطلب را هم بخوانید :
3-6 ملاکهای خروج ……………………………………………………………………… ……… ………………………………… 65
3 -7 ابزارهای جمع آوری اطلاعات …………………………………. …….. ……………………………………………… 66
3 -7-1 پرسشنامه جمعیت شناختی …………………………………… …….. ……………………………………………… 66
3 -7-2 پرسشنامه تنظیم شناختی- هیجانی ( ( CERQ………………… …….. ……….…………………… 66
3-7-3 پرسشنامه راهبردهای مقابلهای موس و بلینگز …………………………………………… …….. …………. 68
3-8 شیوه ی اجرای پژوهش ………………………………………………… …….. …………………………………………….. 68
3-9 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ………………………………………………………. …….. ………………………….. . 70
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها
4-1مقدمه ……………………………………………. …….. …………………………………………………………………………. 71
4-2 توصیف آماری داده ها ……………………………………. …….. ……………………………………………………. 72
4-3 استنباط آماری (آزمون فرضیه و سوالات) ……………. …….. ……………………………………………….. 75
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
5-1 مقدمه …………………………………………………………… …….. …………………………………………………………… 99
5-2 بحث در مورد یافته ها ……………………………….. …….. …………………………………………………………… 100
5-3 محدودیت های پژوهش …………………………. …….. …………………………………………………………………. 107
5-4 پیشنهادات پژوهش …………………………….. …….. …………………………………………………………………… 108
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 05:09:00 ب.ظ ]
|