پایان نامه نرم افزارهای تشخیص صدا بر یادگیری زبان انگلیسی |
سؤالهای فرعی.. 8
فرضیههای پژوهش… 8
فرضیه اصلی.. 8
فرضیههای فرعی.. 8
تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش… 9
تعاریف مفهومی.. 9
نرم افزار تشخیص صدا 9
مهارت گفتاری 9
مهارت خواندن. 9
مهارت نوشتاری.. 10
تعاریف عملیاتی.. 10
نرم افزار تشخیص صدا 10
اثر بخشی.. 11
مهارت شنیداری.. 11
مهارت گفتاری.. 11
مهارت خواندن. 11
مهارت نوشتن.. 11
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش… 12
پیش درآمد. 13
مبانی نظری.. 13
رسانههای الکترونیک… 13
انواع رسانه ها 14
انواع رسانههای الکترونیک… 14
فراگیری رسانههای الکترونیک… 14
رایانه. 15
کاربرد رسانه ها 15
اهمیت استفاده از رسانههای الکترونیک… 16
فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش… 17
تأثیر فناوریهای نوین بر پیشرفت دانش آموزان. 18
تأثیر فناوریهای نوین بر انگیزش دانش آموزان. 18
معرفی و کارکرد نرم افزار تشخیص صدا 19
گزارش طرح نرمافزار فناوری بازشناسی گفتار. 24
استخراج ویژگیها از سیگنال صدا 24
بازشناسی الگوها 25
ترکیب و تشخیص صحبت… 26
آینده فناوریهای پردازش صحبت… 27
فناوری مولد و فناوری اطلاعاتی.. 28
جامعه اطلاعاتی.. 29
تأثیر فناوری اطلاعات بر نظام آموزشی.. 31
لزوم آموزش افزارها و مهارتهای فناوری اطلاعات… 32
لزوم آموزش زبان انگلیسی.. 33
پیشینه پژوهش… 37
فصل سوم روش اجرای پژوهش… 40
پیش درآمد. 41
روش پژوهش… 41
نوع پژوهش… 42
جامعه آماری.. 43
نمونه، روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه. 43
بیان متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی.. 44
متغیرهای مورد مطالعه. 44
آزمون پیشرفت درسی زبان. 45
روایی ابزار پژوهش… 45
پایایی ابزار پژوهش… 45
شیوه اجرای پژوهش… 46
روش تجزیه و تحلیل داده ها 46
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها 47
پیش در آمد فصل چهارم. 48
آمار توصیفی.. 48
فرضیه اصلی.. 54
این مطلب را هم بخوانید :
فرضیه اول. 55
فرضیه دوم. 57
فرضیه سوم. 58
فرضیه چهارم. 59
فصل پنجم نتیجه گیری وپیشنهادات… 64
پیش درآمدفصل پنجم. 65
خلاصه یافته های پژوهش… 65
بحث در نتایج.. 67
محدودیتهای پژوهش… 70
محدودیت های کلی پژوهش… 70
پیشنهادها 71
پیشنهادهای پژوهشی.. 71
فصل ششم منابع. 73
فهرست جدولها
عنوان شماره صفحه
جدول 1 جدول فراوانی مربوط به تعداد نمونه به تفکیک رشته تحصیلی.. 49
جدول 2 میانگین نمره دانشآموزان با توجه به نوع آزمون و رشته تحصیلی.. 49
جدول 3 جدول فراوانی مربوط به نمره پیش آزمون در چهار طبقه تعیین شده 50
جدول 4 جدول فراوانی مربوط به نمره پس آزمون در چهار طبقه تعیین شده 51
جدول 5 توافقی بین نمره کل پیش آزمون و پس ازمون با توجه به چهار دسته بندی انجام شده 53
جدول 6 آزمون مربوط به تجانس بین پیش آزمون و پس ازمون. 54
جدول 7 مقایسه ی بین پیش آزمون و پس ازمون در سطح معنی داری 5%. 54
جدول 8 مقایسه ی بین پیش آزمون و پس ازمون مهارت نوشتاری در سطح معنی داری 5%. 56
جدول 9 مقایسه ی بین پیش آزمون و پس ازمون مهارت خواندن در سطح معنی داری 5%. 57
جدول 10 مقایسه ی بین پیش آزمون و پس ازمون مهارت شنیداری در سطح معنی داری 5%. 58
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:44:00 ب.ظ ]
|