د متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق گرایش : جزا و جرم شناسی عنوان : مبانی و قلمرو جرم انگاری حدود در لایحه پیشنهادی قانون مجازات اسلامی در مقایسه... |
3-3-روششناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………. 42 3-3-1- نـوع تحقیق………………………………………………………………………………………………………. 42 3-3-2-جامعهی آماری تحقیق…………………………………………………………………………………………… 43 3-3-3- نمونهی آماری تحقیق و روش نمونه گیری………………………………………………………………… 43 3-3-4- روش و ابزار جمعآوری دادههای تحقیق………………………………………………………………….. 44 3-3-4-1- تجربههای آزمایشگاهی…………………………………………………………………………………….. 44 3-3-4-2- بررسی میدانی………………………………………………………………………………………………… 45 3-3-4-3- تحقیق پیمایشی………………………………………………………………………………………………. 45 3-4- متغیرها و مولفههای موثر بر بازاریابی الکترونیکی…………………………………………………………… 45 3-5- مقیاس اندازهگیری و طیف پرسشنامه…………………………………………………………………………… 48 3-6- ابزار سنجش و گـردآوری دادهها……………………………………………………………………………….. 49 3-6-1- روایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………. 49 3-6-2- پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………. 49 3-7- ابـزار و روشهای آماری تحقیق………………………………………………………………………………… 51 3-8-خلاصهی فصل………………………………………………………………………………………………………. 51 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیه ها 4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………. 53 عنوان صفحه 4-2- گردآوری دادهها و آمارههای توصیفی تحقیق……………………………………………………………….. 53 4-3-آزمون فرضیههای تحقیق با استفاده از آمار استنباطی…………………………………………………………. 58 4-3-1- آزمون فرضیهی اول…………………………………………………………………………………………….. 60 4-3-2- آزمون فرضیهی دوم……………………………………………………………………………………………. 61 4-3-3- آزمون فرضیهی سوم……………………………………………………………………………………………. 61 4-3-4- آزمون فرضیهی چهارم…………………………………………………………………………………………. 62 4-4-خلاصه ی فصل………………………………………………………………………………………………………. 63 فصل پنجم:نتیجهگیری و پیشنهادات 5-1- مقـدمه………………………………………………………………………………………………………………… 65 5-2-یافتههای تحقیق………………………………………………………………………………………………………. 65 5-3-محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………. 68 5-4- پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………. 68 5-4-1- پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………… 69 5-4-2- پیشنهادهایی برای تحقیقهای آینده…………………………………………………………………………. 69 منابع و مآخذ منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………….. 71 منابع غیرفارسی……………………………………………………………………………………………………………… 72 پیوست ها نمونهی پرسشنامه تحقیق………………………………………………………………………………………………….. 74 چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………… 77 فهرست جدول ها عنوان صفحه جدول2-1-حیطهی بازاریابی الکترونیکی……………………………………………………………………………… 34 این مطلب را هم بخوانید : داستان شکل گیری و خیزش اندروید؛ استارتاپی ورشکسته که بدل به پلتفرمی جاودانه شد جدول 3-1- چارچوب مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………… 42 جدول 3-2-مولفههای استفاده شده جهت تدوین پرسشنامه………………………………………………………. 46 جدول3-3- مولفههای استفاده شده جهت تدوین پرسشنامه……………………………………………………… 47 جـدول3-4-طیف لیکرت استفاده شده در پرسشنامه تحقیق……………………………………………………… 48 جـدول 3-5- متغیرهای تحقیق، تعداد و شماره سوالات مربوط به هر کدام…………………………………… 49 جـدول 3-6-محاسبهی آلفای کرونباخ مربوط به سوالات پرسشنامه…………………………………………….. 50 جدول 4-1- تعداد پاسخگویان مرد و زن…………………………………………………………………………….. 53 جدول 4-2- پراکندگی در سن پاسخگویان…………………………………………………………………………… 54 جدول 4-3-پراکندگی در میزان تحصیلات پاسخگویان……………………………………………………………. 54 جدول 4-4- پراکندگی در وضعیت شغلی پاسخگویان…………………………………………………………… 54 جـدول4-5- تجزیه و تحلیل دادهها به کمک آمار توصیفی……………………………………………………….. 55 جـدول 4-6- آمارههای محاسبه شده برای شاخصهای فرضیهی اول………………………………………….. 56 جـدول 4-7- آمارههای محاسبه شده برای شاخصهای فرضیهی دوم………………………………………….. 57 جـدول4-8- آمارههای محاسبه شده برای شاخصهای فرضیهی سوم………………………………………….. 57 جـدول 4-9- آمارههای محاسبه شده برای شاخصهای فرضیهی چهارم………………………………………. 58 جدول4-10- اولویت بندی شاخصهای اثرگذار بر اجرای بازاریابی الکترونیکی…………………………… 59 جدول 5-1- مولفههای راهبردی درون سازمانی……………………………………………………………………. 66 جدول5-2- مولفههای عملیاتی درون سازمانی……………………………………………………………………… 66 جدول 5-3-مولفههای راهبردی برون سازمانی………………………………………………………………………. 67 جدول5-4- مولفههای عملیاتی برون سازمانی……………………………………………………………………….. 67 چکیـده هدف این تحقیق، بررسی عوامل اثرگذار بر اجرای موثر بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه اساتید دانشگاه و مدیران بنگاههای اقتصادی استان خوزستان است. دادههای تحقیق با استفاده از نمونهی آماری شامل 152 پرسشنامه تکمیل و گردآوری شده و با تدوین چهار فرضیه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتهاند. روش تحقیق از نظر ماهیت توصیفی و از نظر هدف کاربردی بوده و جهت آزمون فرضیهها آزمون Z به کمک نرمافزارهای SPSS و Excel انجام شده است. شاخصهای بررسی شده به عنوان عوامل اثر گذار بر اجرای بازاریابی الکترونیک 24 مولفه بوده که به دو گروه درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم شدند. نتایج تحقیق نشان داد که چهار فرضیهی تحقیق تایید میشود. یعنی از دیدگاه پاسخ دهندگان مولفههای درون سازمانی با ماهیت راهبردی و عملیاتی و همچنین مولفههای برون سازمانی با ماهیت راهبردی و عملیاتی بر اجرای موثر بازاریابی الکترونیکی موثر هستند. واژههای کلیدی: بازاریابی، بازاریابی الکترونیکی، اینترنت فصل اول کلیات تحقیق
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 08:28:00 ب.ظ ]
|